A Fiera Internaziunale di l'Industria Cinese (in seguitu chjamata "Fiera di l'Industria Cinese"), fundata in u 1999, hè sponsorizzata in cumunu da u Ministeru di l'Industria è di e Tecnulugie di l'Informazione, a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma, u Ministeru di a Scienza è di a Tecnulugia, u Ministeru di u Cummerciu, l'Accademia Cinese di e Scienze, l'Accademia Cinese di l'Ingegneria, u Cunsigliu Cinese per a Prumuzione di u Cummerciu Internaziunale è u Guvernu Populare Municipale di Shanghai. Hè una mostra internaziunale di marche industriali cù a fabricazione di attrezzature cum'è principale corpu di mostra è cummerciu.
Dopu anni di sviluppu è d'innuvazione, per via di operazioni prufessiunali, orientate à u mercatu, internaziunali è di marca, a Fiera di l'Industria hè stata certificata da a Global Exhibition Industry Association (UFI). Hè un avvenimentu espositivu à grande scala, cumpletu, di altu livellu è influente in u campu industriale di a Cina. Hè una finestra impurtante per u campu industriale di u mo paese versu u mondu è una piattaforma per i scambii è a cuuperazione ecunomica è cummerciale.Armuniahà fattu una apparizione à sta Fiera Industriale, purtendu i so equipaghji appena sviluppati,macchine di sollevamentu per aspirazione trachealeèapparecchiatura di sollevamentu à aspirazione à vuoto, chì hà attrattu parechji clienti à visità.
A cunclusione riescita di sta Fiera Industriale hè una tappa impurtante perArmuniaQuestu marca un passu avanti solidu per Harmony in a so ricerca di l'eccellenza è di l'espansione attiva di u mercatu internaziunale. Harmony hà dettu ch'ellu piglierà sta Expo Industriale cum'è un'occasione per aumentà ulteriormente l'investimentu in l'innuvazione tecnologica, a furmazione di talenti è u sviluppu di u mercatu, è trasfurmà i cuncetti, e tecnulugie è l'opportunità di cuuperazione ottenute à l'Expo Industriale in risultati di sviluppu attuali, cuntinuà à brillà in u futuru campu industriale mundiale, è cuntribuisce più forza da Harmony per prumove u prugressu è u sviluppu di l'industria.
Data di publicazione: 10 ottobre 2024



